چراغ فواره ای چیست؟ چه کاربردی دارد؟

چراغ فواره ای چیست؟ چه کاربردی دارد؟
فواره یکی از زیباترین و مدرن ترین چیزهایی است که میتوان از آن به منظور طراحی فضای سبز، باغ، استخر، مجتمع و… استفاده کرد. ولی چه چیزی میتواند این زیبایی را چند برابر کند تا قلب هر بیننده ای را تسخیر نماید؟

چراغ فواره ای

چراغ فواره ای چیست؟

چراغ فواره ای با تولید نور در رنگ های جذاب میتواند تصاویر زیبایی را به چشم های شما هدیه دهد. اگر نورپردازی به طور صحیح و اصولی انجام شود، نور های رنگی به خوبی در آب، آبنماها، استخر و … منعکس میشوند و چشم بینندگان را خیره نگه میدارند.

نام دیگر چراغ فواره ای، چراغ دور لوله ای یا چراغ سرنازلی می باشد. چراغ فواره ای با ظاهر دور لوله ای و خاص خود میتواند فواره های شما را به بهترین نحو نورپردازی کند و فواره ای پیکسلی را برای شما به وجود آورد. قابلیت فواره پیکسلی یعنی اینکه شما قادر به برنامه ریزی این چراغ ها برای چرخش نور و افکت های حرکتی و رقص نور هستید تا این زیبایی را بر پایه سلیقه خود به ارمغان آورید.

چراغ فواره ای در کجا به کار میرود؟

چراغ فواره ای به شکل روکار نصب میشود و در لوله نازل با سه پیچ قرار میگیرد. چراغ های فواره ای دارای مقاومت بالایی هستند و چون ضد آب هم می باشند، علاوه بر فواره ها در آبنماها، استخر ها، آبشار های مصنوعی، دریاچه های مصنوعی و مجتمعات بسیار پر کاربرد هستند.
چراغ های فواره ای دارای زاویه پرتاب مختلف و رنگ بندی های گوناگون هستند و شما با نگاه به سلیقه و نیاز خودتان میتوانید آنها را تهیه کرده و از چشم نوازی و جلوه گری این محصول بهره مند شوید.

ویژگی چراغ های فواره ای

چراغ های فواره ای انواع مختلفی دارند که هر یک ویژگی های خاص خودشان را دارند. معمولا به منظور نشان دادن سایز چراغ های فواره ای از واحد اینچ استفاده میشود؛ برای مثال برای لوله 2، چراغ فواره ای که دور لوله 1.2 inch ( اینچ ) دارد، مناسب است. علاوه بر آن لازم است بدانید چراغی که می خرید چه توانی دارد و بازه توان مصرفی آن چند وات است.

علاوه بر توان و بازه توان مصرفی، لازم است در مورد چراغ فواره ای خود، جواب این سوالات را داشته باشید:

• میزان روشنایی آن چند لومن است؟
• زاویه نوردهی آن چند درجه است؟
• ابعاد آن چند سانتی متر است؟
• چه تعداد لامپ LED دارد؟
• فرکانس عملکرد آن چند هرتز است؟
• ولتاژ ایمن آن چند ولت است؟
• جنس محافظ آن چیست؟
• وزن آن چند گرم است؟
• نوع پایه آن چگونه است؟
• رده انرژی آن چیست؟
• طول عمر آن چند ساعت است؟

همانطور که اشاره کردیم چراغ های فواره ای در رنگ بندی های مختلفی از جمله قرمز، سبز، آفتابی، آبی و … تولید میشوند که دارای دو نوع تک رنگ و مولتی کالر هستند‌. چراغ های فواره ای مولتی کالر قابلیت پخش رنگ ها به طور ترکیبی را دارند.
اغلب چراغ های فواره ای دارای درجه IP68 بوده و ضد آب هستند. از لحاظ جنس، چراغ های فواره ای را میتوان به دو دسته ABS و استیل تقسیم کرد.
شما در قسمت فروشگاه سایت مرادبرقی میتوانید انواع چراغ های فواره ای را ببینید و آنها را بررسی کنید؛ یا اینکه با مشاوران ما تماس بگیرید تا به شما در انتخاب محصول مورد نیازتان کمک کنند.
علاوه بر مشاوره خرید رایگان، فروشگاه مرادبرقی مزایای دیگری همچون تحویل سریع و اکسپرس، تضمین بهترین قیمت، ارسال به سراسر کشور، پرداخت در محل و ضمانت اصل بودن کالا را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *