نمایندگی پرشین لایت ایران

آیا شما هم به دنبال خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران هستید؟ حتما می دانید که برند پرشین لایت ایران یکی از مطرح ترین برند های ایرانی فعال در زمینه تولید تجهیزات روشنایی به حساب می آید. امروزه این برند نمایندگی های زیادی را در سراسر ایران تاسیس کرده است.
هم اکنون، این گروه در زمینه طراحی و ساخت محصولات زیادی فعال است. لامپ ها و پنل های تولید شده توسط پرشین لایت ایران، با ویژگی های خاصی همچون خدمات پس از فروش، تنوع و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرند. امروز ما قصد داریم تا در مورد خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه شوید.

 

معرفی برند پرشین لایت ایران

قبل از پرداخت به خدمات نمایندگی پرشین لایت ایران، بیایید تا چیستی و مشخصات کلی این برند را مورد بررسی قرار دهیم. پرشین لایت ایران که با نام هایی همچون PLI هم شناسایی می شود، یک برند معروف و فعال در زمینه عرضه محصولات روشنایی به حساب می آید. اولین فعالیت این برند به بیش از 10 سال پیش یعنی سال 1390 باز می گردد. در آن بازه زمانی، نیاز به یک برند مستقل در جهت تولید و عرضه انواع محصولات مربوط به روشنایی حس می شد. اینجا بود که برند PLI متولد شد و فعالیت خود را شروع کرد.

PLI ویژگی های زیادی را در خود جای داده است. در طی ده سال فعالیت، این برند توانسته سطح کیفی خدمات و محصولات خود را تا حد قابل توجهی ارتقا دهد. به صورتی که امروزه PLI به عنوان یکی از مهم ترین تیم های تولید کننده تجهیزات نور و روشنایی شناخته شده است. فعالیت این برند برای اولین بار در لاله زار تهران و مرکز بازار الکتریک ایران شروع شد.
جالب است بدانید که مجموعه پرشین لایت ایران همواره به دنبال ارتقا کیفی محصولات و بهینه سازی آنها می باشد. همین مسئله هم باعث شده تا علاقه این برند به ارائه محصولات نسل جدیدی همچون SMD، LED و COB بالا تر رود. در صورتی که شما هم به دنبال با کیفیت ترین تجهیزات روشنایی در ایران هستید، با خیال راحت می توانید محصولات تولید شده توسط برند شناخته شده PLI را مورد استفاده قرار دهید.

 

انواع محصولات تولیدی این برند

محصولات تولید شده توسط پرشین لایت ایران دسته بندی های گسترده ای دارند. هر کدام از این دسته بندی ها، برای یک پروژه و موقعیت خاص مورد استفاده قرار می گیرند. اولین دسته بندی انواع محصولات تولیدی PLI، به پنل های عادی یا SMD اشاره دارد. این مدل از انواع پنل ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده است. با اینکه مصرف برق آن با پنل LED کمی تفاوت دارد، شما می توانید این محصول را برای پروژه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار دهید. این محصولات هم برای ساختمان های اداری و هم برای ساختمان های مسکونی گزینه خوبی به حساب می آیند.

پنل های روشنایی LED، دومین محصولاتی هستند که توسط پرشین لایت ایران تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. انواع پنل روشنایی می توانند برای موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. پنل های تولید شده توسط این برند، از نظر ابعاد، تکنولوژی و قدرت عملکرد در زیر شاخه های متنوعی به فروش خواهند رسید

شما می توانید پنل های روشنایی پرشین لایت ایران را در زیر شاخه های خاصی همچون مدل های مربعی و دایره ای تهیه کنید. در نهایت، آخرین راه مطرح برای دسته بندی این کالا میزان انرژی مورد نیاز است. برند پرشین لایت ایران محصولاتش را در زیر شاخه هایی همچون 48 وات، 36 وات، 24 وات، 12 وات و 18 وات در بازار به فروش می رساند. از جمله جدید ترین کالا های تولیدی این برند می توان به پنل های کاربردی فریم لس اشاره کرد. پنل های روکار و توکار این برند، می توانند به راحتی سطح روشنایی محیط را افزایش دهند.

 

خدمات پس از فروش پرشین لایت ایران

یکی از مهم ترین ویژگی های کلیدی خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران، دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشد. اکثر برند های معتبر فعال در زمینه تولید تجهیزات روشنایی، محصولاتشان را همراه با خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهند. اگر در یک بازه زمانی یک تا دو ساله محصولات خریداری شده با خرابی یا مشکل مواجه شدند، مشتریان می توانند آن را تعویض کنند. پس استفاده از خدمات پس از فروش، برای همه مشتریان مخصوص افرادی که به دنبال خرید عمده هستند یک مسئله پر اهمیت به حساب می آید.

 

خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران

با خرید از پرشین لایت ایران، شما نگرانی در مورد خدمات پس از فروش نخواهید داشت. این برند مطرح و شناخته شده محصولاتش را همراه با 24 ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می دهد. اگر در طی این دو سال، لامپ یا پنل های خریداری شده توسط شما با مشکل جدی مواجه شد، به راحتی می توانید نسبت به تعویض آن و دریافت یک نسخه سالم اقدام کنید.

 

نکات مهم برای خرید از PLI

اگر شما هم به دنبال خرید محصولات پرشین لایت ایران هستید، حتما باید به یک سری نکات خاص توجه کنید. اولین نکته مهم به نیاز پروژه اشاره دارد. شما باید وضعیت ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است که یک سری سوالات کلیدی را از خود بپرسید و با توجه به پاسخ آنها، خرید کنید. مثلا، شما می توانید از خود بپرسید که چه پنلی برای ساختمان بیشترین بازدهی را به همراه دارد؟ تکنولوژی که برای طراحی پنل به کار رفته است، چه باید باشد؟ اصلا چه تعداد پنل برای ساختمان نیاز است؟ آیا استفاده از پنل هایی که تکنولوژی جدید تر دارند، مصرف برق را بهینه می کند یا نه؟

با پاسخ به همه این سوالات، شما می توانید با کیفیت ترین محصولات برند پرشین لایت ایران را تهیه کنید. جدا از این مسئله، برای خرید شما باید به دنبال استفاده از نمایندگی های فعال در شهر خود باشید. مثلا اگر شما در شهر تهران ساکن هستید، می توانید با خیال راحت خدمات نمایندگی پرشین لایت ایران در تهران را مورد استفاده قرار دهید. خرید از نمایندگی های این برند همواره نتایج مطلوبی را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

 

خدمات نمایندگی پرشین لایت ایران

در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید هستید لزوما باید خدمات نمایندگی پرشین لایت ایران را مورد استفاده قرار دهید. با خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران در لاله زار، شما به مزایای زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد. نمایندگی های فعال در این زمینه، همه محصولاتشان را به صورت مستقیم از تولیدی پرشین لایت دریافت می کنند. این مسئله باعث شده تا قیمت خرید مستقیم از نمایندگی های پرشین لایت ایران نسبتا پایین تر از سایر مراکز فعال در این زمینه باشد. در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید هستید لزوما باید خدمات نمایندگی پرشین لایت ایران را مورد استفاده قرار دهید. با خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران در لاله زار، شما به مزایای زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد. نمایندگی های فعال در این زمینه، همه محصولاتشان را به صورت مستقیم از تولیدی پرشین لایت دریافت می کنند. این مسئله باعث شده تا قیمت خرید مستقیم از نمایندگی های پرشین لایت ایران نسبتا پایین تر از سایر مراکز فعال در این زمینه باشد.

جدا از این مسئله، خرید از نمایندگی پرشین لایت ایران به شما اجازه می دهد تا بتوانید به صورت عمده هم خرید خود را ثبت کنید. با خرید انواع پنل روشنایی از نمایندگی PLI، کاربران می توانند بر اساس نیاز های پروژه، تعداد پنل های خریداری شده را افزایش دهند. البته که یافتن بهترین نمایندگی پرشین لایت ایران کار راحتی نیست. امروزه تیم های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. مراکز خاصی همچون مرادبرقی، با داشتن سابقه ای درخشان آماده رفع نیاز کاربران و ارائه خدمات به آنها هستند. پس برای دریافت بیشترین بازدهی ممکن، شما می توانید هم اکنون خدمات گروه روشنایی مرادبرقی را برای خرید محصولات پرشین لایت ایران به کار گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *