گرمایش تابشی برقی و گازی

داشتن آسایش دمای در محیط‌های مختلف همواره برای انسان بسیار مهم و با اهمیت بوده است. ما از دستگاه‌های مختلفی برای تامین گرمایش با توجه به محیط کاربری خود استفاده می‌کنیم که هریک دارای مزایا و معایب مربوط به خود می باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم محصولات گرمایشی را به شما معرفی کنیم که دارای راندمان مناسب و بسیار بالایی هستند.

بخاری تابشی برقی

دستگاه‌های تابشی برقی یکی از مدرن ترین بخاری‌های برقی می باشند که به روش تابش محیط اطراف خود را گرم می کنند. این دستگاه‌ها از اجزای مختلفی از جمله المنت حرارتی، ترموستات، بازتاب کننده تشکیل شده است.

بخاری برقی تابشی 2500 وات

بخاری تابشی برقی صنعتی و خانگی دارای مدل‌های متنوعی هستند که در ابعاد و قدرت‌های مختلفی طراحی می گردند. اما در این مقاله قصد داریم به شما بخاری برقی تابشی 2500 وات را معرفی کنیم که داری ولوم تنظیم دما بر روی بدنه دستگاه می باشد این محصول همانطور که در تصویر مشاهده می کنید امکان نصب بر روی پایه، دیوار و سقف را دارد. این دستگاه به طول 90 سانتی متر و عرض 17 سانتی متر طراحی گردیده است. با نصب پایه امکان تنظیم ارتفاع و بالابردن دستگاه تا 2 متر نیز امکان پذیر است. همچنین این دستگاه با نصب پایه به سادگی قابل حمل بوده و امکان جابه جایی دارد.

بخاری برقی تابشی

در ادامه این مقاله به چند سوال متداول در مورد این محصول پاسخ میدهیم این سوالاتی است که بیشتر خریداران این دستگاه‌ها در مکالمات خود با کارشناسان ما داشته‌اند.

دستگاه های برقی 2500 وات به چه میزان گرمایش دارند و چه مساحتی را می توانند گرم کنند؟

تامین گرمایش و رسیدن به دمایی ایده‌آل به شرایط بسیار مختلفی بستگی دارد اما اگر این دستگاه ها را در محیط‌های بسته قرار دهیم هریک از این دستگاه های برقی 2500 وات توان گرمایش یک اتاق 25 الی 30 متری را دارند و اگر فضای مدنظر محیطی باز باشد این دستگاه توان پرتاب گرما در دو متر را دارد و برای مثال می توان با استفاده از این دستگاه در کنار هر اپراتور در سالن های صنعتی یا در کنار هر میز 4 الی 6 نفره در رستوران‌ها گرمایش مورد نیاز را تامین نمود.

میزان مصرف برق دستگاه های برقی چقدر است وبا برق چند فاز کار می کنند؟

برای بهره گیری از این دستگاه نیاز به برق خانگی بوده و نگرانی از بابت عدم داشتن برق سه فاز نمی باشد. قدرت این دستگاه 2500 وات می باشد و به میزان 8 الی 10 آمپر جریان می کشد.

تعیین دقیق میزان مصرف برق توسط بخاری تابشی برقی به دلایل مختلف امکان پذیر نمی باشد. میزان مصرف برق به عوامل مختلفی از جمله میزان ساعت کارکرد دستگاه در طول روز، میزان درجه تنظیم شده دستگاه و عوامل مختلف دیگر بر می گردد.

اما در مجموع دستگاه‌های بخاری برقی مصرف برق بالایی دارند و نسبت به سوخت گاز که در کشور ما ارزان‌تر است پر هزینه‌تر می باشند. در محیط‌های که امکان بهره گیری از سوخت گاز نمی باشد استفاده از دستگاه‌های برقی تابشی مخصوصا مدلی که به شما معرفی کردیم بسیار کاربردی می باشد.

گرماتاب گازی

درفضای باز تامین گرمایش مناسب بسیار کار چالش برانگیزی می باشد. گردش هوا در محیط‌های باز سبب شده است که انواع سیستم های گرمایش قدیمی کارایی مناسبی نداشته باشند و نتوانند محیط اطراف خود را بخوبی گرم نمایند. اما دستگاه های گرمایش تابشی گرماتاب با بهره گیری از تکنولوژی و مدل گرمایشی تابشی تحول بزرگی در تامین گرمایش فضاهای باز به وجود آورده‌اند. گرما از روش های مختلفی به اجسام منتقل می گردد که رسانش، همرفتی و تابش از جمله این روش‌ها می باشد. در انتقال گرمایش به روش تابش هوا واسط قرار نمی گیرد و گرما بصورت مستقیم به اجسام تابیده می شود و آنها را گرم می کند. بنابراین تنها پس از چند دقیقه از روشن نمودن دستگاه‌های گرمایش تابشی گرماتاب احساس گرما و چتر حرارتی مناسب در محیط ایجاد می گردد.

گرماتاب گازی امروزه در مکان مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و در تصویر زیر نمونه‌ای از پروژه  تامین گرمایش با این دستگاه را مشاهده می کنید.

بخاری فضای باز

خدمات پس از فروش گرماتاب

شرکت گرماتاب اولین وارد کننده تکنولوژی گرمایش تابشی در ایران بوده است و تمامی محصولات تولیدی این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش گرماتاب بصورت بلند مدت می باشند.

درخواست خرید و مشاوره رایگان

جهت خرید و ثبت سفارش انواع دستگاه‌های گازی و برقی می توانید از طریق شماره تماس‌های 09124884905 و 09123639342 با ما در ارتباط باشید. همچنین با مراجعه به وب سایت ما به نشانی اینترنتی garmataaban.com  اطلاعات مفیدی در مورد انواع دستگاه های گرمایشی کسب کنید. همچنین می توانید در قسمت گالری تصاویر وب سایت عکس های متنوعی از پروژه های انجام شده را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *