کدام برند برترین وال واشر را دارد؟

همیشه برای افرادی که میخواهد برای خرید وال واشر اقدام کنند این موضوع مطرح بوده که کدام برند وال واشر بهتری تولید میکنه. البته این موضوع فقط درباره وال واشر ها صدق نمیکنه و تمام افراد جامعه وقتی که میخواهند کالایی را بخرند به دنبال بهترین برند که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارد، میگردند.

حال در این مقاله به این موضوع میپردازیم که کدام یک ازبرندهای روشنایی، وال واشر بهتری تولید و عرضه میکنند. البته ابتدا لازم است برای افرادی که نمیدانند وال واشر چیست این سوال را برطرف کنیم…

وال واشر چیست؟

وال واشرها تولید شده از کنار هم قرار گرفتن تعدادی لامپ ال‌ای‌دی با کیفیت بالا و نوردهی عالی که در یک باکس با جنس های عموما آلومینوم و پلاستیک و البته ابعاد مستطیلی چیده شده اند، ساخته میشود.

عموما لامپ های استفاده شده در وال واشر ها دارای لنزی برای افزایش نور میباشد که باعث تابش نور به صورت مستقیم میشود و زاویه تابش را محدود میکند.

وال واشر ها انواع مختلفی دارند که یکسری از آنها وال واشر هایی با رنگ های مختلف میباشند که البته مشخص است در آنها از لامپ هایی با رنگ های مختلف استفاده شده. در شرایطی خاص اگر مشتری بخواهد رنگ های متفاوت و دلخواهی را در وال واشر خود داشته باشد میتواند یک وال واشر با رنگ های سفارشی تولید کند.

وال واشر های مراد برقی

عوامل برتر بودن یک برند از برندی دیگر در وال واشر ها چیست؟

وال واشر ها مانند چراغ های دیگر به یک سری عوامل بستگی دارند که برتری را از آن خود میکنند و از رقبا پیشی میگیرند عواملی مثل:

  • طول عمر
  • میزان نوردهی
  • ضمانت و گارانتی
  • توان مصرفی و…

هرکدام از برند ها که در این موارد نسبت به رقبا برتر باشند قطعا برند پرفروش تر و برتری میان مردم شناخته میشوند.

کدام برند؟؟!

امروزه ما انواع مختلفی از برند های روشنایی را میبینیم که وال واشر های متنوع و فوق العاده ای تولید عرضه میکنند که هر کدام از آن ها یک ویژگی خاص دارند و اگر مثلا یک شرکت چراغی پر نور تر عرضه میکند، دیگری طول عمر بیشتری برای وال واشر هایش ضمانت میکند. پس نمیتوان فقط یک شرکت را برترین شرکت برای خرید وال واشر دانست و باید دید بسته به نیاز و فیلتر های مورد نظر شما کدام یک ویژگی برتری نسبت به دیگری دارد.

ما در سایت گروه روشنایی مراد برقی بسیار تلاش کردیم که بهترین محصولات روشنایی و بهترین وال واشر هارا برای شما تهیه کنیم تا شما خریدی از بهترین برند ها با بالاترین کیفیت هارا تجربه کنید. امید است این مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

بهترین وال واشر و مارک های آن

وال واشر شامل تعدادی لامپ ال ای دی (LED) است که به شکل های مختلفی در کنار هم چیده شده اند و برای نورپردازی مکان های مختلف استفاده می شود و بیشتر در نمای ساختمان ها به کار می روند. با توجه به جایی که وال واشر استفاده می شود، تعداد لامپ های به کار رفته در آن و توان مصرفی هر یک از لامپ ها متفاوت است. وال واشر انواع مختلف با رنگ های مختلفی دارند که بهترین وال واشر بر اساس ویژگی های آن انتخاب می شود. همچنین مارک های مختلفی از وال واشر موجود است که با توجه به تجربه افراد مختلف و با توجه به نیازشان می توان بهترین مارک وال واشر را تعیین کرد.

 

به طور کلی اجزای وال واشر ها عبارتند از:

  • چراغ های LED که در رنگ های مختلف برای تامین نور وال واشرها استفاده می شوند.
  • بدنه وال واشر که معمولا از جنس آلومینیوم ساخته می شوند که هم سبک هستند و هم حرارت LED ها را به راحتی دفع می کنند. در برخی انواع وال واشرها بدنه آنها از جنس استیل ساخته می شود که به دلیل ضد زنگ بودن قابل استفاده در مکان های باز هستند.
  • لنزی که جلوی LED ها استفاده می شود و هدف از استفاده از آن تنظیم جهت تابش نور و تمرکز نور است.
  • راه انداز وال واشر که برای کنترل جریان ورودی به وال واشر استفاده می شود.

کاربرد وال واشر

از آنجا که وال واشرها در برابر باران و رطوبت مقاوم هستند، علاوه بر مکان های سرپوشیده در فضاهای باز نیز قابل استفاده هستند. وال واشرها علاوه بر  تامین روشنایی فضاها، اغلب برای زیبا سازی فضاها با استفاده از نورهای رنگی و تغییر زاویه تابش نور استفاده می شوند.

بهترین وال واشر مراد برقی

از کاربردهای مهم وال واشرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای روشنایی مکان هایی مانند تونل ها و زیرگذرها استفاده می شوند.
  • از نوع وال واشر گیاهی برای رشد و پرورش گیاهان مختلف و در کشاورزی استفاده می شود.
  • برای نورپردازی آکواریوم آب شور و شیرین استفاده می شود.
  • کاربرد دیگر وال واشرها برای زیباسازی و نورپردازی مراسم و جشن ها است.

انواع وال واشر و ویژگی های بهترین وال واشر

بهترین وال واشر نوعی است دارای ویژگی های زیر باشد:

  • در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم باشد زیرا یکی از کاربردهای وال واشرها استفاده در مکان های بیرون ساختمان هاست که در معرض باران و برف و گرد و غبار هستند.
  • جنس بدنه آن به گونه ای باشد که بتواند حرارت ناشی از LED ها را به بیرون انتقال دهد که جنس بدنه بهترین وال واشر، آلومینیوم است.
  • جنس کابل وال واشر بایستی مناسب باشد که معمولا کابل های سه رشته ای دارند.

انواع وال واشر عبارتند از وال واشر LED، وال واشر خطی، وال واشر انبه ای و وال واشر جت لایت. به علاوه مارک های مختلف وال واشر که در فروشگاه های مختلف موجودند شامل اف اس پی (FSP)، پارس شهاب، آذرطیف، مگابیز، 4M LED، نوین نورایران، ایران گرولایت و دزل هستند. به طور کلی نمی توان گفت بهترین مارک وال واشر کدام است. زیرا تجربه کاربران مختلف متفاوت بوده و بهترین مارک وال واشر با توجه به نیاز افراد و استفاده آنها در کاربرد مورد نظرشان مشخص می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *