وال واشر بی کیفیت نخرید! (ویژگی یک وال واشر خوب را بدانید)

برای رسیدن به پاسخ سوال ویژگی های یک وال واشر خوب چیست، در ابتدا باید آشنایی مناسبی با این محصول داشته باشیم.

وال واشر چیست؟

وال واشر وسیله ای الکترونیکی است که در امر نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد و از کنار هم قرار گرفتن پنل های ال ای دی به وجود آمده است؛ اندازه، شکل ظاهری و توان تولید نور وال واشرها به مدل های تولیدی و خواست مشتری وابسته است، به طوری که می توان نمونه های کوچک آن را به اندازه بند انگشتی و نمونه های بسیار بزرگ را در ابعاد پروژکتورها تولید نمود.
وال واشرها نه تنها از نظر ابعاد و توان، بلکه از نظر رنگ بندی نیز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند، همین موضوع باعث شده است تا برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار داده شوند.

خرید وال واشر خوب مراد برقی

آشنایی با انواع وال واشرها

  • پروژکتور وال واشر
    از این نوع محصول برای روشن کردن فضاهای عمومی و نورپردازی های عادی استفاده می شود؛ برای مثال اکثر دستگاه های نوری قرار داده شده در پارک ها و بزرگراه ها پروژکتورهای وال واشر هستند.
  • وال واشر خطی و یکنواخت
    نورپردازی نمای ساختمان ها و فضای درونی اماکن یکی از رایج ترین و محبوبترین فعالیت های امروزی است که توسط وال واشرهای خطی یا یکنواخت انجام می پذیرد؛ این محصولات دارای دو نمونه تک رنگ و چند رنگ هستند.
  • وال واشر RGB
    این نوع از وال واشرها نیز بیشتر جنبه تزئینی و نورپردازی دارد و جلوه های بسیار خاصی را در محیط ها به وجود می آورد؛ از مثال های استفاده از وال واشر RGB می توان به طراحی فضای هتل ها، رستوران ها، تالارها و باغات اشاره نمود.

تنوع وال واشرها بسیار زیاد است و هر یک دارای مشخصات خاص خود هستند، به همین علت بهتر است پیش از انتخاب و تهیه کالا از مشاوره های رایگان تیم تخصصی مراد برقی بهره مند شوید.

بیشتر بخوانیم: کدام برند برترین وال واشر را دارد؟

خرید وال واشر خوب مراد برقی

ویژگی های یک وال واشر خوب چیست؟

ویژگی های وال واشر به خواست و نیازهای مشتری وابسته است، اما در کل مشخصه های زیر را می توان برای یک نمونه مرغوب و کاربردی این محصولات در نظر گرفت:

  1. توان بالا در تولید نور
    پخش نور اصلی ترین دلیل روی آوردن به وال واشرها است، پس در وهله اول لازم است تا توان بالای تولید نور به عنوان یکی از ویژگی های یک وال واشر خوب در نظر گرفته شود.
  2. مصرف کم انرژی
    بطور کلی پنل ها و لامپ های ال ای دی دارای مصرف انرژی کمی هستند، اما باز هم لازم است تا میزان مصرف برق وال واشرها در نظر گرفته شود.
  3. ضد آب باشند
    برخی از مشتریان از وال واشر برای تزئین استخرها، آکواریوم و محیط باز استفاده می نمایند، پس ضد آب بودن وال واشر اهمیت بالایی برای این دسته از مشتریان دارد.
  4. طول عمر بالا
    بدون شک طول عمر بالا و زمان مفید مصرفی وال واشر امر بسیار مهمی است؛ این موضوع تا حد زیادی به برند تولیدی و انتخاب مراکز خرید محصول وابسته است.
  5. قابلیت افزودن به وال واشرها
  6. جنس بدنه مقاوم و سبک
  7. قیمت مقرون به صرفه
    در انتها داشتن قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی عامل دیگری است که یک وال واشر را به بهترین گزینه برای خریدار تبدیل می کند و موجب رضایت وی می شود.

تمامی ویژگی ها و توضیحات بیان شده در پاسخ به «ویژگی های یک وال واشر خوب چیست» ارائه شده اند تا راهنمای مشتریان در امر خرید باشند.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت بروزترین و جدید ترین اطلاعات درباره هر یک از برندهای وال واشر و دریافت مشاوره برای خرید یک وال واشر با کیفیت با مشاوران ما تماس بگیرید.

در ضمن وال واشر های موجود در فروشگاه روشنایی مراد برقی دارای ضمانت بوده و میتوانید با اطمینان برای خرید اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *