نحوه ساخت یخچال فروشگاهی

فروشگاه های بزرگ و سوپر مارکت ها انواع مختلفی از مواد خوراکی، لبنیات و پروتئین ها را با شرایط مختلفی به فروش می رساند. به عنوان مثال بهتر است برای نگهداری لبنیات و پروتئین ها یا غذاهای نیمه پخته شده از یخچال های متفاوتی استفاده کرد. در اینجاست که ساخت یخچال فروشگاهی اهمیت پیدا می کند. ایران برود شرکت تولید کننده انواع یخچال فروشگاهی است.

این شرکت در ساخت تمام یخچال های فروشگاهی از آخرین فناوری روز دنیا بهره می گیرد. طراحی و ساخت این یخچال ها با توجه به نوع و محل کاربری آنها متفاوت است؛ بنابراین کاربران هنگام خرید یخچال فروشگاهی از ایران بروت باید به این مسئله توجه داشته باشند.

مهندسان حرفه ای شرکت ایران برودت در ساخت یخچال فروشگاهی به همه عوامل تاثیر گذار مانند سایز، ظرفیت و ابعاد یخچال، کارایی و قطعات توجه ویژه ای دارند. همین حساسیت طراحان و مهندسان ایران برودت باعث شده است که این شرکت بتواند انواع یخچال فروشگاهی را با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه کند. همچنین این مجموعه به طور تخصصی در ساخت سردخانه کوچک و سردخانه میوه و گوشت نیز فعالیت دارد.

ساخت یخچال فروشگاهی

ساخت یخچال فروشگاهی

مهندسان برای ساخت یخچال فروشگاهی ابتدا انواع مدل های فریز را مطابق با نیاز مشتریان در نظر می گیرند و سپس برای اینکه همه یخچال های فروشگاهی بتوانند کارایی و عملکرد متفاوتی داشته باشند در طرح اولیه یخچال ها یکسری جزئیات ریز اما تاثیر گذار را اعمال می کنند. از اینکه طراحی محصول به اتمام رسید با استفاده از بهترین دستگاه ها شروع به ساخت انواع یخچال فروشگاهی می کنند.

ساخت انواع مدل یخچال فروشگاهی با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه صورت می گیرد تا در آینده هیچ مشکلی در عملکرد یخچال به وجود نیاید. مهندسان سعی می کنند تک تک مراحل تولید را با دانش و آگاهی که دارند به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

بعد از اینکه مراحل تولید با موفقیت به اتمام رسید، مهندسان خط تولید تمام یخچال ها را از لحاظ کارایی مورد بررسی قرار می دهند. هر محصولی که ایراد یا اشکال جزئی داشته باشد بعد از بررسی های لازم تعمیر شده و به بازار عرضه می شود.

ساخت یخچال فروشگاهی توسط بهترین و باتجربه ترین مهندسان صورت می ‌گیرد؛ بنابراین شما می ‌توانید در صورت نیاز یخچال مورد نظر خود را در هر اندازه و مدلی که بخواهید سفارش دهید.

ساخت انواع یخچال فروشگاهی

ایران برودت انواع یخچال فروشگاهی را با توجه به ویژگی ها و جزئیاتی که دارند با دقت و بررسی کامل طراحی و تولید می کند. از جمله یخچال فروشگاهی های تولید شده توسط این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخچال فروشگاهی ایستاده روباز
  • یخچال فروشگاهی ویترینی
  • یخچال فروشگاهی ایستاده درب دار
  • فریز صندوقی

تمام یخچال هایی که نام بردیم هر کدام انواعی دارند که مطابق با نیاز مشتریان تولید و در اختیار آنها قرار می گیرند. ساخت یخچال فروشگاهی یکی از صنایع مهم است که توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد. این افراد با توجه به مهارت و سابقه ای که در ساخت انواع یخچال های فروشگاهی دارند در صورتی که در هر کدام از مراحل تولید مشکلی پیش بیاید  می توانند طبق اطلاعاتی که دارند مشکل را در سریعترین زمان ممکن حل کنند.

یخچال فروشگاهی

ساخت یخچال فروشگاهی ایستاده

از آنجاییکه هایپر مارکت ها ارائه دهنده طیف گسترده و متنوعی از انواع کالاها می باشند، نیازمند تجهیزات گوناگونی هستند که بتوانند با استفاده از آنها محصولات خود را به نمایش بگذارند؛ بنابراین مدیران این فروشگاه های بزرگ از انواع یخچال های فروشگاهی به ویژه یخچال فروشگاهی ایستاده جهت ارائه محصولات خود به مشتریان استفاده می کنند.

در ساخت یخچال فروشگاهی به ویژه یخچال فروشگاهی ایستاده بیشتر از هر چیزی نیاز کاربران مورد توجه قرار می گیرد؛ بنابراین مهندسان خط تولید از قطعات مختلفی مانند کمپرسور، اواپراتور، کندانسور و ترموستات جهت کارایی هر چه بهتر این محصولات استفاده می کنند.

ساخت یخچال فروشگاهی تک درب

یخچال فروشگاهی تک درب که از آن به عنوان یخچال نوشیدنی نیز یاد می‌ شود، در انواع فرمت های فروشگاهی کاربرد دارد. مهندسان ما در تولید یخچال های تک درب از دو نوع موتور سر خود و موتور مرکزی استفاده می کنند. در مدل های موتور مرکزی تامین برودت کابین ها توسط تجهیزاتی تحت عنوان کاندنسینگ یونیت صورت می‌ گیرد.

یخچال فروشگاهی تک درب به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای به نمایش گذاشتن انواع نوشیدنی ها مانند: آب،  آبمیوه، دلستر، نوشابه، رانی و… مناسب است.

ساخت یخچال فروشگاهی ویترینی

یخچال فروشگاهی ویترینی بیشتر به خاطر حالت ویترینی که دارد مورد توجه صاحبان فروشگاه ها و مدیران آنها قرار می گیرد. در ساخت یخچال فروشگاهی بیشتر مسائل فنی و کارکرد انواع یخچال ها اهمیت دارد. در مدل های جدیدی که برای یخچال های ویترینی ارائه شده است، درب یخچال ها به جلو باز می شود؛ بدین ترتیب برداشت محصول برای مشتریان بسیار راحت تر شده است.

در راستای تغییر و تحولاتی که در طراحی و ساخت یخچال های ویترینی صورت گرفته است در سری جدید یخچال های ویترینی مدل های بدون موتور و اواپراتور برای نگهداری شیرینی های خشک به بازار عرضه شده است. در این مدل یخچال ها کابین به صورت خوابیده و زنجیر وار بوده و در درب های شیشه ای نیز جهت دسترسی آسانتر از جک استفاده شده است. علاوه بر همه این موارد نظافت کابین نیز راحت تر از قبل شده است. یخچال ویترینی با توجه به طراحی فوق ‌العاده‌ای که دارد برای ارائه محصولات پروتئینی، ترشیجات، مواد خوراکی به خصوص انواع شیرینی ها بسیار مناسب است.

انواع یخچال فروشگاهی

کلام آخر

این روز ها یخچال فروشگاهی یکی از تجهیزات ضروری برای هر فروشگاه و مغازه ای به حساب می آید؛ بنابراین با توجه به این نیاز کاربران تغییر و تحولات زیادی در زمینه ساخت یخچال فروشگاهی اتفاق افتاده است. ایران برودت برترین شرکت ساخت یخچال فروشگاهی است که در طراحی و ساخت انواع یخچال های فروشگاهی بهترین عملکرد را دارد. این شرکت از مهندسان مجرب و حرفه ای برای ساخت فریز های فروشگاهی استفاده می کند.

اگر می خواهید یخچال فروشگاهی متناسب با کسب و کار خود را خریداری کنید اما با انواع مدل های یخچال آشنایی ندارید، می توانید با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *