ریسه شلنگی RGB

ریسه شلنگی rgb

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می توان اطراف تخت، کمد و یا سقف اتاق را با یک روش زیبا، جذاب و شیک تزیین کرد؟ دکوراسیون و دیراین داخلی خانه های امروزی با گذشته تفاوت های زیادی کرده است. مردم در گذشته اشتیاق زیادی به ایجاد یک حس و حال و هوای تازه و جذاب در منازلشان نداشتند و به همین دلیل سادگی تنها چیزی بود که در خانه های قدیمی موج می زد. امروز، همه چیر تغییر کرده و انسان سعی می کند به روش های مختلف، جلوه ای متفاوت برای فضاهای بسته ایجاد کند. یکی از روش هایی که می تواند تغییری شگفت انگیز در یک اتاق ایجاد کند و جلوه ای زیبا و متفاوت در آن به وجود آورد، ریسه شلنگی rgb است. اگر دوست دارید این ریسه چگونه می تواند خالق یک جلوه متفاوت در منزل شما شود ادامه این متن را مطالعه کنید.

ریسه شلنگی  rgb چیست؟

ریسه شلنگ rgb  یک ریسه رنگارنگ است و برای ایجاد نورهای مختلف به کار برده می شود. هر جایی که نیاز باشد نورهای لاکچری فضا را دگرگون کنند از این ریسه استفاده می کنند. برای روشن کردن این ریسه، نمی توان از برق 12 ولت استفاده کرد و باید به برق شهری متصل شوند. شما می توانید به کمک یک ترانس ریموت دار این ریسه را به برق شهری متصل کرده و از جلوه رنگارنگی که در فضا ایجاد می شود به نحو احسن استفاه ببرید. ریسه شلنگ rgb  یک ریموت کنترل نیز دارد و به شما این امکان را می دهد تا در هر لحظه یک رنگ متفاوت را مشاهده کنید. اگر هم که می خواهید تمام رنگ ها را در کنار هم تماشا کنید می توانید تنظیمات را به گونه ای انجام دهید که رنگ لامپ های این ریسه به آرامی تغییر کند.

در این ریسه، از تکنولوژی rgb استفاده شده و به همین دلیل است که می تواند رنگ های متفاوتی را از خود به نمایش بگذارد. نکته بسیار جالبی که در مورد این ریسه می توان ذکر کرد مقاومت آن در برابر رطوبت و باران است. ال ای دی ها تعبیه شده بر روی این ریسه به وسیله یک محافظ پوشانده شده اند و به همین دلیل رطوبت و آب باران به آن وارد نمی شود. بنابراین اگر دوست داشته باشید می توانید فضاهای بیرون را نیز با این ریسه چند رنگ تزیین کرده و از جلوه بصری به وجود آمده لذت فراوان ببرید.

مزیت های ریسه شلنگ rgb

  • همان طوری که گفتیم این ریسه در برابر آب باران و رطوبت مقاومت بالایی دارد و همین مزیت امکان نصب آن در محیط های باز را نیز فراهم کرده است.
  • ریسه شلنگ rgb یکی از مقرون به صرفه ترین ریسه ها از نظر مصرف برق می باشد و در ضمن گرمای بسیار کمی هم تولید می کند.
  • این ریسه از 7 تا 16رنگ را می تواند تولید کند.
  • انواعی از این ریسه که به وسیله ریموت کنترل می شوند این قابلیت را دارند تا بتوان شدت نور را کم و زیاد کرد. با این ریموت دست شما برای انجام تنظیمات مختلف کاملا باز است.

کاربردهای ریسه شلنگ rgb

در هر فضایی که حس می کنید نورپردازی می تواند یک جلوه کاملا متفاوت و خوشایند ایجاد کند، ریسه شلنگ rgb  بسیار راهگشا است. برخی از این فضاها به شرح زیر است:

  • اگر بخواهید دور تا دور اتاق پذیرایی خود را نور پردازی کنید باید این لامپ ها را اطراف اتاق قرار دهید و سپس با استفاده از ریموت، نحوه پخش نور و یا نوع رنگی که می خواهید نشان داده شود را تنظیم کنید.
  • برای تزیین دور تخت در اتاق خواب کودک و یا نوجوان نیز این ریسه ایده بسیار زیبا و مدرنی است.
  • در فضاهایی که جای یک نورپردازی خالی است، مثلا دیوارها، این ریسه می تواند به شما در تغییر دکوراسیون کمک فراوانی کند.

قیمت ریسه شلنگ rgb

نکته ای که در مورد قیمت ریسه شلنگ rgb   باید بدانید این است که این ریسه جزء یکی از گران ترین روش هایی است که برای انجام نور مخفی در محیط پیاده می شود. علت بالا بودن قیمت نیز به انعطاف پذیری بالای آن و پایین بودن مصرف برق و چند رنگ بودن آن بر می گردد.

برای خرید ریسه شلنگی کلیک کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *